woensdag 19 oktober 2011

Handwerkdagen

We hebben weer genoten van het inrichten van de stand, de leuke mensen die we hebben ontmoet, het helpen uitzoeken van nét dat ene mooie lapje, het adviseren over te maken steekjes enz. enz.
                                     De bandjes vonden weer gretig aftrek. Ze zijn ook zóó mooi!
De koffer waar Beer pas geleden nog in poseerde bleek ook leuk te zijn om spullen in tentoon te stellen,
                                              de fat quarters en stofrolletjes vielen in de smaak
en de beren lieten zich gedwee van alle kanten bekijken.
 De meeste aandacht ging echter toch weer uit naar "Scandinavian Christmas". Het is dan ook een plaatje van een quilt en ontzettend leuk om aan te werken. Maar o, wat baalde ik toen ik, eenmaal thuisgekomen, alles uitpakte en een pakket miste! Zou het per ongeluk bij iemand in de tas gevallen zijn??? Die kans bestaat natuurlijk :(((. Hij of zij is vast niet blij met dit niet betaalde pakket en wil het misschien alsnog betalen?? Dat kan hoor, je mag contact met me opnemen en dan kunnen we het alsnog regelen. De verzendkosten heb je dan in elk geval niet meer. Mocht je het liever terug willen doen dan valt ook dat op te lossen natuurlijk.

De oplettende lezer/kijker zal het misschien opvallen dat mijn foto's de ene keer veel duidelijker zijn dan de andere keer. Ligt niet aan je ogen of bril hoor. Dat is het resultaat van de juiste fotograaf
(ik niet dus) en tevens mijn fijne "hulpje". Heerlijk om zo'n kind te hebben maar even zo fijn is het om te weten dat oudste kind op Beer en Pooh paste en dat middelste kind ons voortreffelijk heeft voorzien van bed, breakfast en gezelligheid! Dank, dank!!

15 opmerkingen:

Lida zei

Oh wat zijn er toch vreselijke mensen, hoe halen ze het in hun hoofd om iets te pikken! Ik snap niet hoe ze daar nog plezier van kunnen hebben, ik hoop dat ze zich vele keren in de vingers prikken met hun gestolen waar! Bovendien wilde ik even zeggen, dat er drie hingen, maar de jouwe is en blijft de mooiste! Het was weer hartstikke leuk je te ontmoeten en het boek is echt geweldig, ik ga het ook gebruiken in mijn nieuwe project! Ik hoop dat de zondaar spijt krijgt en jij je geld! Knuffel
Lida

Wilma Kuin zei

Oh wat erg!! Je snapt toch niet dat mensen dit doen,.. Mijn en dijn,...

Je stand is prachtig!! Heel erg mooi,..
En laat degene die het pakket heeft geleend aub de rekning betalen,..

Anne Marieke zei

Wat vreselijk dat er een pakket mist. Mensen kunnen gewoon niet hun handen thuis houden. Ik hoor het helaas vaker van standhouders en zelfs winkeliers.

Diefstal is altijd erg, maar als je allemaal dezelfde hobby hebt, vind ik het helemaal heel naar aanvoelen.

Judith zei

Onvoorstelbaar dat iemand dat 'zomaar' meeneemt, wat een lef! En wat erg voor jou, voordat je dat weer goed hebt gemaakt! Gestolen goed gedijt niet, zo kan die persoon toch ook nooit plezier van dit pakket hebben. En zo gaat voor de standhouder de lol van een beurs ook wel af! 1000x bah! Heel vervelend voor je!

Annelies zei

Zeker niet leuk, maar het gebeurt. Ik hoor er vaker van van mensen die op een beurs staan.

Wieke van Keulen zei

Het is elke keer een feest als ik jullie stand ontdek op een beurs. En ook afgelopen zondag was het feest. Ik heb er zelfs een blogje aan besteeds: http://wiekevankeulen.blogspot.com/2011/10/sampler.html
Tot de volgende keer!

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende stand had je
Maar wat jammer nu,dat nu op zulke beurzen dit nu ook al gaat gebeuren
jammer hoor, domper op je dag
Groetjes Joke

Willy zei

Joke, je kraam is prachtig, maar wat een vervelende ontdekking deed je. Degene zal dit misschien wel lezen en hopelijk gaat haar geweten spreken.
Fijne dag, groetjes

Gert zei

Fijn dat je een gezellige beurs hebt gehad, helaas was ik zelf niet in de gelegenheid om te gaan. Balen dat er toch nog steeds mensen zijn die "proletarisch winkelen"...

Guusje, zei

Wat ontzettend jammer dat dit is gebeurd, ik begrijp niet hoe mensen dit kunnen doen. Maar toch fijn te lezen dat het zo'n leuke en gezellige beurs was ondanks dat en ik hoop dat degene die dit gedaan heeft zich op de een of andere manier meldt.

jolanda zei

Wat erg!! Niet te geloven dat mensen het in hun hoofd halen om zoiets te doen! Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt en het zet toch een domper op deze dagen denk ik.
Je stand was weer erg leuk en gezellig hoor! Volgens mij de leukste stand die er was (en dat zeg ik heus niet omdat ik één van de kaartjes gewonnen had bij je). Ik hou nou eenmaal erg van die uitstraling en de kleurtjes die je gebruikt in jouw eigen werkstukken.
Scandinavian Christmas heb ik weer even goed bekeken, want zelf ben ik er ook mee bezig en dan is het wel fijn om deze quilt ook eens in het echt te zien.
Nogmaals bedankt voor het kaartje... ik heb een hele leuke tijd gehad!!
groetjes, Jolanda

Anoniem zei

Een erg uitnodigende stand ...

Bah bah voor de d....
Goe weekend!

marcella zei

je stand is zoals altijd weer een plaatje...vervelend dat je een pakket mist, je hoort het vaker op beurzen van standhouders. Ga je ook naar de handwerkbeurs in Rotterdam?

Anoniem zei

Ik hoop dat diegene alsnog betaald voor het pakket of het inderdaad terug stuurt.
Ik snap ook dat ze het een prachtige quilt vinden maar dit doe je niet.

Groetjes,
Rietje

By Pastries zei

Wat balen zeg! Zeer vervelend voor jou en hierdoor kunnen betalende klanten steeds minder makkelijk snuffelen.
Ik hoop dat het pakket alsnog betaald wordt. Fouten rechtzetten, kan gelukkig altijd!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...