woensdag 20 juni 2012

Van alle dingen die het leven nog mooier maken


En toen was het hier een tijdje stil.........want ik was druk.............

Nou ja, druk. Ik was bezig met dingen die het leven zo leuk maken!


Een weekendje Amsterdam kostte me bijna een paar schoenen want wat hebben wat kilometers afgelegd, middelste kind en ik.


We genoten van de onverwachte rust achter grachtenpanden, liepen van tuin naar tuin, kletsten heel wat af, zaten heerlijk op een terras, zo gezellig saampjes!


Maar af en toe was ze even uit zicht.......

Na vijf jaar Amsterdam kent ze de stad als haar broekzak en vergeet even dat ik een echte Achterhoeker ben die nog wacht voor rood licht, netjes " links-rechts-links gekeken dan pas veilig oversteken" in praktijk probeer te brengen en zo dus heel wat meters achter raak

Aan het eind van de middag van dag één troffen we oudste en middelste en gingen gevieren naar de bios.
Heerlijk met z'n vieren een hapje gegeten.

Wat een uniek dagje met drie lieverds!


Zondag bekeken we weer heel wat tuinen. Beetje kalmpjes aan nu want ik kon toen dus echt voelen dat ik lang geen 20 meer ben.

Kwam vast ook een beetje omdat ik de vrijdag ervoor heerlijk over een brocante slenterde en o ja, donderdag genoot van een concert van Joan Armatrading!


'k Was eigenlijk wel toe aan een lekker bedje...........

O, om toch zo'n tuinhuisje te hebben, daar even lekker te kunnen relaxen!
En dan lekker na te dromen van al die leuke dingen.


 Nu al weer een paar dagen thuis en weer heel wat draadjes opgepakt.

We zijn druk met het maken van nieuwe pakketten, het voorbereiden van nieuwe cursussen en het bestellen van heel veel moois.........


Bijna vergeten dit gave fonteintje te laten zien. Eén van de eerste foto's die ik thuisgekomen liet zien want o, wat lijkt me dat leuk voor de hondenmannen!

Zie het zo voor me, lekker even drinken uit zo'n kraantje en als het echt warm is is het een heerlijk badje.
Eens kijken of we daar een plekje voor hebben.

16 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat kan Amsterdam toch mooi zijn, vooral als je de weg weet.
Ik heb er jaren gewoond, maar kijk ook altijd netjes uit met oversteken, want je haalt het dorp toch niet uit het meisje en dit meisje is blij dat ze weer in het dorp woont.

Groetjes
Ines

KijkDaarIs zei

ohhh als ik deze foto's zie...wat was het mooi hé??..en inderdaad die stilte in die tuintjes... we hebben niet alles gezien ..daar is één dag te kort voor..maar wel genoten...en ook hartstikke zere voeten!!!...echt ik had blaren....
en dan die prachtige rozen....;0)
Fijne dag

Lida zei

Wat een heerlijk weekend en daarvoor ook al zulke leuke dingen gedaan! Nu dat bad kan hier ook wel een plekje vinden voor Tara, maar zie je die al iedere dag drijfnat worden met die dubbele vacht! Geniet maar lekker na en die steekjes die komen vandaag vast wel! Groetjes
Lida

Annelies zei

Heel leuk om te doen !

Ria zei

Zo, jij hebt heel veel om lekker na te genieten. Wat kan Amsterdam toch ook mooi zijn he. Ik mag er ook graag rond dolen. Geniet ze.
Groetjes Ria

Anoniem zei

Klinkt als een heerlijk dagje uit. Gezellig om dit samen met je dochters te doen. Amsterdam heeft veel mooie plekjes.

Balsemien zei

Heerlijk Joke, het klinkt super dat weekeindje en het concert van Joe Armatrading, een van de sterren die ik eind jaren zeventig, tachtig erg bewonderde. Ze al inmiddels een oude dame zijn? De voetjes weer wat bijgekomen? Ik zie je al keurig uitkijkend door A'dam lopen, terwijl DD flits-flits haar weg gaat hahaha!

Rennie zei

Wat een geweldige dag heb je gehad in Amsterdam. Ja voor mij is het ook altijd een feest als ik er weer naar toe kan.

Guusje, zei

Wat een mooie foto's wat zullen jullie genoten hebben van al dit moois.

Anoniem zei

Wat een gezellig weekend heb je gehad zeg1 Heerlijk zo met je dochters. en in het verkeer,heel herkenbaar hoor!
groetjes, Gerrie

Willy zei

Fijn dat jullie de tuinen bekeken hebben, nu kan ik even meegenieten via de foto's en heb geen last van zere voeten. Grappig van die verkeerslichten, men kan precies zien wie een dagje op bezoek is in de stad ;)
Fijn weekend,

Corrieneeltje zei

Nog nooit gedaan zo'n tuinenwandeling, terwijl ik er toch zo dichtbij woon, stom eigenlijk!
Prachtige foto's heb je gemaakt en dat tuinhuis met bed is een plaatje Joke!

Berna zei

Prachtig! Dit jaar ben ik het weer vergeten. Ik ga het direct in de agenda noteren voor volgend jaar. Ik heb deze wandeling een jaar of tien geleden een keer gemaakt en het wordt weer een keer tijd om op herhaling te gaan. Dank dat we mochten genieten van je foto's.

Carin zei

Prachtige foto's !!
Ook bedankt voor deel 13 van de broddellap.

Anoniem zei

Hoopte dat nr.13 van de broddellap er zou zijn, want met die andere ben ik ook bij. Ik ga nu gelijk beginnen, hartelijk bedankt!!!

Groeten van Veronique.

Anoniem zei



my web site :: website

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...