vrijdag 6 juli 2012

Verwacht en onverwacht

Terwijl ik heerlijk in mijn "hokje" zit gaat de bel.

Leuk!
Twee pakjes.....

Het eerste is me bekend:
eindelijk weer klosjes quiltgaren binnen.
Helaas nog niet alle kleurtjes maar de rest zal vast snel volgen.

Het tweede doosje pak ik voorzichtig uit:
Een boek???

"Drie zusjes"

'k Heb niets besteld dus een complete verrasssing..............

Nou heb ik drie zusjes en drie dochters maar wie???

De klosjes garen zijn inmiddels in het oude kastje opgeborgen.

Wat vind ik het toch een mooi gezicht, al die kleurtjes achter de venstertjes.


 Intussen bel en mail ik ook wat rond en is de lieve schenkster van het boek me bekend.

Dank je wel lief kind en voor morgen voor jou en je papa een heel fijne dag!

Fijn weekend allemaal!

8 opmerkingen:

Annelein zei

Oh Joke, wat genieten met die klosjes.

'k Zou ze zelf eerst wel tien keer in de handen nemen voor ze in het laadje mochten...

en dan haalde ik ze er vast nog tig keer uit...

ria vogelzang zei

Prachtig, he, die klosjes.... kun je uren naar kijken.....
Ik herken me wel in Anneleins reaktie..... ;))
Geniet zo! En wat een lief boek-kadootje, daar wordt je dan toch zo blij van!

marcella zei

prachtig zijn ze, de houten klosjes Yli en heerlijk in het gebruik. Genieten als je zoveel kleuren bij elkaar ziet. Morgen een een papa-dochterdagje begrijp ik en voor jou een boek, lief!

Rennie zei

Dat is een mooi bezit ik geniet er van.

Lida zei

Leuke verrassingen mogen altijd binnen komen en zo'n kastje met garen is helemaal te gek! Geniet van beide! Groetjes
Lida

Berna zei

Prachtig die ladenkast metklosjes en wat een lief kind om je zo te verrassen.

Guusje, zei

Wat een mooie klossen, en wat een mooie kast,je bent heerlijk verwend.

Marion zei

Joke een lust voor het oog al die kleurige klosjes en het kastje is heel erg mooi.

Kado'tje van je kind is altijd leuk.

Gr. Marion

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...