dinsdag 24 september 2013

Voor breisters en filmliefhebsters

Lieve middelste loopt stage bij EYE  in Amsterdam en vroeg me of ik het volgende berichtje op mijn weblog wilde zetten:

''Graag attendeer ik jullie op de volgende première van de film Dummy Jim in EYE te Amsterdam op 8 oktober 19.15.  (zie ook: https://www.facebook.com/events/376300262472593/).

De eerste 40 breiers die meedoen aan de breiperformance kunnen gratis naar de première van Dummy Jim op 8 oktober. Het premièrepubliek breit een cadeau dat na de première aan acteur Samuel Dore wordt gegeven. Zo haken zij in op de scène uit de film waarin mensen een trui breien voor Dummy Jim, voor als hij terugkomt van zijn fietstocht. Vrijkaartjes zijn beschikbaar na aanmelding bij marietalandkroon@eyefilm.nl, maximaal een half uur van te voren op te halen, zolang de voorraad strekt.

Regisseur Matt Hulse is aanwezig bij de première van zijn film Dummy Jim op 8 oktober 19.15 in EYE, samen met doofstomme hoofdrolspeler Samuel Dore voor een Q&A onder begeleiding van een doventolk. Dummy Jim (2013) vertelt het waargebeurde verhaal van de dove Schot James Duthie, die in 1951 op de fiets naar Marokko wilde trekken, maar uiteindelijk na een reis van zesduizend kilometer op de poolcirkel in Noorwegen belandde.
http://www.eyefilm.nl/dummy-jim ''
 Tuurlijk wil ik dat doen! 

Lijkt me een ontzettend leuke uitdaging voor alle breisters en filmliefhebsters!

De foto's in dit berichtje komen van de site van EYE.

2 opmerkingen:

Rennie zei

Wel heel speciaal zo'n cadeau.

Annelein zei

Dacht even aan het plaatje te zien dat er iets te melden was over je winkel...hoe gedachten zo kunnen gaan...*Ü*.

'k Heb net een klein infofilmpje bekeken en ziet er erg leuk uit...

Misschien als het hier in de buurt draait toch maar eens kijken...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...