maandag 9 december 2013

Jane en nog meer quilts

Wat heb ik genoten toen "Jane" vorige week een dagje langs kwam.

Wat is ze nog heel veel mooier dan op de foto's die ik al had gezien.
Zij  maakt deze prachtig quilt en heeft de stofjes met zorg uitgekozen.
Ik pakte mijn "antieke" erbij en vertelde dat ik die eigenlijk helemaal niet meer zo mooi vind....

Ook deze quilt maar even opgehangen en och, toen was ie toch zo gek nog niet.........
We pakten er heel veel stofjes bij en waren het er over eens dat de randen in rood tinten gemaakt gaan worden.

Hèhè, ik heb er weer een beetje zin in.

Heerlijk om elkaar te inspireren.
Beer toonde zich ook een echte kenner van mooie bloempjes.

Fijn, een doordeweeks dagje met een weekend gevoel.

Dat zouden we vaker moeten doen!



13 opmerkingen:

Berna zei

Prachtige Jane en zonde om je antieke niet af te maken. Hij is zo mooi! Gelukkig heb je weer wat inspiratie opgedaan. Succes!

Annelies zei

Ja, heerlijk zoals je elkaar kunt inspireren. Dat zie ik ook vaak op bee's gebeuren.

Lida zei

De Jane wordt echt geweldig en jouw antieke verdient het om een schitterende affo te worden!
Groetjes
lida

Bed, breakfast en quilts zei

heerlijk toch dat je met "nieuwe ogen" een oudje kunt bekijken, zeker als het dan toch een leukerd blijkt te zijn!

KijkDaarIs zei

Dat zal zeker gezellig zijn geweest..!
en wat zijn beide quilts mooi!!..
fijne dag...

marcella zei

soms zitten we veel te veel met onze neus op ons eigen werk :) Ik vind ze allebei geweldig!

Anoniem zei

De Jane is zo mooi en de Antieke vind ik ook prachtig. Ik ben blij dat je inspiratie vond. Groetjes Wilma

Sis Voorn zei

Niet meer zo mooi ?!?!
Daar ben ik het NIET mee eens ;-)
Prachtig word ie

Balsemien zei

Ik vind Jane hier veel mooier dan op mijn eigen blog, hihihi! En jouw antieke wordt helemaal mooi met die lichte randen en dat medaillonachtige binnenste blok!

Balsemien zei

Oh en die schat van een Beer, het heeft zo moeten zijn, want het bloemetje is niet in de hexagonnenquilt verwerkt!

Annelein zei

Wat een gezelligheid!!! Heerlijk zo'n dagje...

Hermie zei

en hij is toch zo mooi, gewoon afmaken hoor

Wilma zei

je Antieke is prachtig, gelukkig heb je weer zin gekregen. Go for it!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...