woensdag 5 maart 2014

Kaatje is er!

Maandagochtend reed ik richting Willeke. We hadden afgesproken dat ik "Kaatje" op zou komen halen.
 En ach, wat is Kaatje mooi!!!
Zo fijntjes geborduurd ook............
Het patroon staat in het boek van Berthi.
Op zaterdag 5 april komt Berthi bij ons in Eibergen een lezing geven over haar boek!

Ik kijk er naar uit!

Wil je er meer over lezen, kijk dan even hier.
Kaartjes kun je in onze webwinkel kopen. Je vindt ze daar.
Uiteraard kun je ze ook in ons atelier afhalen!


4 opmerkingen:

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Zucht....... grote zucht... nog grotere zucht.... wat is al dat borduurwerk toch vreselijk MOOI!! Ook die van een paar blogjes geleden in die lijsten, ik kijk alleen nog maar met mijn ogen dicht hoor.
:-)

Balsemien zei

Schitterend!

Annelein zei

Volgens mij heeft Kaatje het helemaal naar haar zin...*Ü*....

betty prins zei

wat mooi!!!! en wat leuk dat Berthi komt om over haar werk te vertellen.
Jammer dat ik 5 april al een afspraak heb....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...