dinsdag 15 juli 2014

Vrije middag

Dinsdag is mijn "vrije" thuiswerkdag. 's Ochtends begin ik het liefst op tijd. Beetje boekhouding doen, bestellingen plaatsen, van alles en nog wat opruimen en meer van die "het is dat het moet" dingen.

Maar de dinsdagmiddag houd ik al jaren vrij voor heel veel gezelligheid. Lekker met Pooh en Beer naar hondencursus. Vriendje Pim gaat ook altijd mee. Die cursus hebben ze natuurlijk al lang niet meer nodig .......maar we vinden het zo gezellig!

Na afloop even wandelen door het bos en spelen in de plassen dus moeten de jongens even buiten blijven en nee, dat vinden ze niet leuk.

Kleine Saar doet niet zo moeilijk. Ze heeft een fijn (???) slaapplekje gevonden.
En als Pim en Saar weer naar huis zijn mag Beer binnen in de mand opdrogen.

Als dit geen fijne vrije middag is weet ik het niet meer!


8 opmerkingen:

Guusje, zei

Geweldig.

Balsemien zei

Hahaha heerlijk genieten en die Saar heft een superplekje. Knuffel voor Pooh en Beer!

Unknown zei

Zalig!!! Geniet van je beste vrienden ! Ben een heel klein beetje veel jaloers,vooral op beer, die lijkt erg op mijn ( overleden ) hond,Laska.
RLL

Jo Huijsman zei

Fijn Joke een hele lange dag voor je zelf. Koesteren en vrij blijven plannen.

Anny zei

Zo die is lekker vuil! Geloof maar dat een hondje dan geniet!!!

It's me zei

Owww heerlijk toch ....kijk ze nou zo lief,...fijne week verder liefs Ria...x !

Phyllis zei

Och wat gaaf! Een echte hondenmiddag, wat super voor ze!
Leuke foto's !

Phyllis zei

P.S. En is dat jouw tuin? Prachtig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...