maandag 3 november 2014

Heerlijk plekje

Ze zeggen wel eens dat het leukste van vakantie thuiskomen is.

Zo voelde ik me ook een beetje toen we vorig weekend weer terug kwamen uit Veldhoven.

Dit kwam vooral ook omdat mijn allerliefste hulpje daar ziek werd.

Ze is gelukkig aan de beterende hand maar doet het nog even rustig aan.


Het was fijn om weer cursisten te ontvangen.


Ze maken de mooiste dingen.

Dit zijn foto's van de cursus "voor elk wat wils"  en deze behoeven geen uitleg denk ik.

Ook de dames van de  beginners cursus  waren er afgelopen week. Helaas maakte ik geen foto's maar hoop daar de volgende les aan te denken.

Willeke gaf vrijdag borduurbegeleiding .

Ze liet haar voorbeeld lap bij me achter.

Als je iets moois wilt zien kom dan even langs!

Ook kun je je nog aanmelden voor deze gezellige maar leerzame middagen.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had jouw blog wel vaker gelezen, maar ik had toen nog niets met borduren. Maar het begint te kriebelen bij me en ik wil het leren. Nu woon ik erg ver van je, dus ik ga het met boekjes en internet doen, maar het was voor mij HELEMAAL leuk je in Veldhoven te ontmoeten en ik heb 1 onderdeeltje van de pronkrol bij je gekocht (het alfabet) en nu word ik heel hebberig en wil ze eigenlijk allemaal maken, maar ik moet eerst van mezelf deze afmaken en dan mag ik weer. Nog een hele fijne dag. Groetjes Wilma

marga zei

Die beer toch zit op een quilt die ik wel erg mooi vind.
Groeten
Marga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...