donderdag 24 september 2015

Fair Isle Sampler II

Het is een feestje om aan de "Fair Isle Sampler II" van Wieke te breien.

Heel simpel: je meldt je aan bij haar en dan krijg je elke week een patroontje.
Het wordt pas moeilijk als je kleuren gaat kiezen.
Na twee pogingen en steeds weer opnieuw beginnen ben ik nu tevreden over de kleuren.
Hier is het middelste randje van patroon 2 weer gewijzigd en is ook patroon 3 gebreid.

Kleurtjes voor deel 4 zijn uitgezocht dus ik kan weer verder!
Vorige week ontstond er spontaan een breiclubje in het atelier.

Een trui, een sjaal en nog een sjaal.

Kopje thee, gezellig kletsen, wat wil een mens nog meer?




3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat mooi, Joke!

conny's quilts en creaties zei

Leuk is ie deze sampler, ik ben nu halverwege de vierde rand.
Jouw kleuren zijn erg mooi gekozen!

Annelein zei

Ohhh... daar wil ik best bij zitten met mijn bolletjes... Ook hier is het uitzoeken van de kleuren nog niet klaar... Maar een proeflapje al wel. Kijk straks maar eens op mijn blog...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...