zondag 25 oktober 2015

Kleurtjes breien

Mijn lievelingsvestje.

Ik breide het een aantal jaren geleden. 't Was een koude winter en in gezelschap van een allerliefst familielid breide ik randje voor randje.
Inmiddels staat er weer regelmatig een mandje wol op tafel en ben ik bezig met het breien en uitschrijven van een mooi patroon. Dit raakte door allerlei omstandigheden wat op de achtergrond maar de bolletjes bleven lonken!
De "Fair Isle Sampler II" van Wieke kwam op mijn pad en de bolletjes kregen tijdelijk een andere bestemming.
Wat is het een heerlijk project om aan te breien!

Elke week een mooi patroon en breien maar.......
Nog een randje breien en dan ben ik helemaal bij.
Het garen waar ik mee brei is "felted tweed" van Rowan.
We hebben eindelijk heel wat kleurtjes binnen.
Je kunt ze hier  vinden.

Lijkt het je ook leuk om eens uit te proberen of het breien met meer kleurtjes iets voor je is?
Kom dan op zaterdag 7 november naar ons atelier.
Willeke verzorgt dan een workshop.




1 opmerking:

Annelein zei

Je vest is een plaatje... maar dat wist je al...*Ü*. Na het zien van de Fair Isle van Wieke liggen mijn pennetjes ook klaar. Vanavond eens beginnen met het tweede deel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...