vrijdag 29 januari 2016

Puzzelen

Het blijft leuk om aan het "Nederlands Erfgoed" te werken.

Toch moet ik af en toe goed opletten en goed nadenken over hoe ik verder wil.
Omdat ik me beperk tot de kleuren rood, wit en blauw en toch ook graag wat accenten aan wil brengen moet het hele quiltje-in-wording af en toe uitgelegd worden.
Er moet ook evenwicht zijn in donker en licht.

Nu de quilt groter wordt is dat een heel gepuzzel.
Maar ik houd van dit gepuzzel!

Lapjes gaan tot maandag weer in de koffer.

Dan wordt er, samen met Gerrie, weer gezellig verder gewerkt.

3 opmerkingen:

hennie zei

het ziet er al prachtig uit hoor ,zal best heel mooi zijn als ie eenmaal klaar is .gr.hennie

Monica zei

Misschien veel werk, maar het wordt ontzettend leuk, en volgens mij is dat puzzelen ook leuk werk om de blokken steeds door je handen te laten gaan. Succes met de rest

Annemieke zei

Wat een geweldige quilt wordt dit! Ik hou wel van zo'n 'puzzel'. Vast heel leuk om aan te werken.
Groetjes
Annemieke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...