maandag 30 mei 2016

Van "Marker borduren" tot stoplap

Vaak heb ik het gevoel dat ik te weinig tijd heb om alles te laten zien wat er tijdens de cursussen gemaakt wordt.
Tussendoor komen er klanten, houd ik de webwinkel bij, schenk ik koffie en pak bestellingen uit.
Maar de groep dames die de borduurbegeleiding van Willeke volgt verdient toch echt een plekje op mijn weblog! Ze maken zulke mooie dingen.
Met veel geduld en precisie steken ze heel wat uurtjes in hun hobby.

Ze werken aan hun "Markerlap", een e-cursus van Margreet Beemsterboer.
De foto's doen geen recht aan hun werk. In "het echt" is het zoveel mooier......
Met een contrasterende ondergrond zie je het wat beter.
Voor volgend cursusseizoen heeft Willeke weer wat leuks in petto: een stoplapcursus.

De eerste aanmeldingen zijn al binnen dus geef je snel op als je interesse hebt!





3 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Al weer een orachtig project bij Jookies.

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Zie ook de randjes die hier ook nog liggen... 😊

Annelein zei

Wat een leuk blogje Joke... Zit net heerlijk aan de hoekstop te werken. Alles ruim op tijd voor de open dagen af...*Ü*...

Bijna jammer dat het zo meteen klaar is...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...